torstai 24. tammikuuta 2013

äippä ja iskä .

Päivä 3 – Minun vanhempani

ÄITI on kohta 41 vuotias ja silti nuorena säilyny. Äitin kanssa ollaan vietetty yhteiseloo kohta 18 vuotta , oon siis aina asunu äitin luona , kun äiti ja iskä eros kun olin vielä vauva. Äiti on rakas , ihana ja hassu . Me aina äitin kanssa tylsinä iltoina vammaillaan kaikkee ihan tyhmää ja nauretaan kaikelle ihan turhalle mikä ei ketään muuta varmaa ees naurattais . Meillä on aina ihan omat jutut eikä niitä kukaan muu ymmärrä . Äiti on myös luotettava , sille voi kertoo mikä mieltä painaa , on se sitten mitä tahansa . Äiti on vahva , huolehtiva , se luottaa ja uskoo , soittaa perään niinku äidin kuuluukin . Äiti on äiti , ja maailman paras sellanen<3




ISKÄ on kanssa reilu nelikymppinen . Iskä on aina asunu toisella paikkakunnalla mun veljen kanssa , nykyään sieltä löytyy myös pari pikkusiskookin. Iskä on ammatiltaan metallimies. Iskä on erittäin ihana ja rakas , mutta se osaa olla tosi , hmmm , jääräpää . Siltä löytyy tempperamenttia , joten sieltä on tainnu tulla tää meikäläisenki tulinen luonne. Iskä osaa olla myös tosi herkkä ja tunteellinen vaikka eihän se nyt sitä voi aina näyttää. Iskän kanssa ei oo tullu vietettyä niin paljon aikaa kun äitin kanssa , mutta joka ikisen joulun oon iskän kanssa viettäny. Pyrin käymään siellä mahollisimman usein , mutta välillä se tuppaa jäämään ja jäämään ja sitten välillä oikein hävettää mennä sinne kun ei oo käyny pitkään aikaan . Iskä on iskä , ja maailman paras sekin<3

äiti, isoveli , iskä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti