tiistai 22. tammikuuta 2013

en sanakirjaa suhun tarvitse.

Mun oli tarkotus jo aikasemmin kirjottaa , mutta lauantaina iski meidän kaikkien ihana ystävämme kuume ja hirvee yskä,nuha yms , joten aika tuli vietettyä enimmäksee nukkuen ja pötkötellen , eikä oikeestaan tullu pieneen mieleenkään tulla kirjottelee tänne , mutta nyt kun vihdoin alan olee paranemisiin päin ni on hyvä kirjotella :)

Päivä 2 - Eka Rakkaus

Mä en todellakaan tiiä mitä kirjottaisin ekasta rakkaudesta . En ees tiiä onko siitä tarvetta puhua kellekkää kenen siitä ei tartte tietää . Nooh se oli semmone tapaus , joka on onneks ollutta ja mennyttä , mutta kai siitä jotain voi kertoo . Olihan meillä hyviäkin hetkiä , mutta näin jälkikäteen ajatellen helvetin paljon niitä huonoja hetkiä. Kyllä mä siitä ihmisestä edelleen välitän , mutta ystävänä . Meidän onneks ollaan voitu pysyä kavereina , ja vielä niinkin hyvinä että voidaan kertoo toisillemme asioita , esim jos joku painaa tai kaikki ei muuten oo ihan hyvin , ja toinen yrittää sitten tietysti parhaansa mukaan auttaa . Välillä on ollu pisempiäkin taukoja ettei olla pidetty mitään yhteyttä , mutta sitten taas yhtäkkiä ollaan ruvettu pitämään yhteyttä :) Muistan vieläkin niin hyvin ne ihanat tunteet kun näki toisen tai joskus pelkästään toista ajattelemalla sai perhoset lentelee mahassa , kuinka meinas jalat lähtee alta kun pussas tai halas , ne oli niitä hyviä hetkiä , ja oon onnellinen siitä että jokaisen hetken oon kokenu. Ei oo päivääkään minkä oisin halunnu jättää kokematta koska jokainen hetki joka on menny päin mäntyjäkin on opettanu mua jollain tavalla ihmisenä . Tietysti tolla suhteella oli huonojakin seurauksia jollain tavalla koska se muutti mua hieman huonolla tavalla ihmisenä . En mä tarkota sitä että se kenenkään syytä olis vaan sen jälkeen rupesin ujostelee , ajattelee etten kelpaa kellekkään ja että mussa on jotain vikaa , musta tuli paljon negatiivisempi ihminen enkä osannu ajatella oikein mitään positiivisesti , mutta nyt kun miettii niin aika monelle saattaa tulla tollasia tunteita eron jälkeen , niistä on vaan päästävä pois niinkun jokainen tuleekin pääsemään ennemmin tai myöhemmin , ainakin toivon mukaan :) enempää en halua turista tästä asiasta joten palaan taas joku päivä , heippatihei ::)




2 kommenttia: