tiistai 5. maaliskuuta 2013

I need you by my side

Päivä 7 – Paras ystäväni

Meikäläisen paras ystäväine on ehdottomasti Emma ! <3 siinä on naine josta mä tykkään niiin mahottoman paljon ihmisenä että ei mitää rajaa ! Emmaan voi luottaa , se ymmärtää , sille jos jollekki tulee ensimmäisenä mieleen soittaa jos on joku hätä , tai muuten vaan jonkinlaista ongelmaa , tai vaikka sitte vaa pelkkää ilon aihetta . noh voi sille soittaa vaikka ei ois mitää asiaa niinku mä monesti teenkin :D kyllähä me useesti riidelläänki , kiitos mun äkkipikasuudesta , mutta aina ollaan saatu sovittua ja hyvä niin :)

Kun tutustuin emmaan , se oli sellane hiljane ja ujo eloveena tytön näköne tyllerö . Se tuli rikun (isoveljen) kanssa meillä käymää , enkä ollu ennen rikun tyttöystävää nähny , enkä heti ois voinu kuvitella että se on emman näköne ja luonteine tyttö . Niin eri maailmasta ku riku , niin aluks ajattelin . Mutta sitte ku ruvettii tutustuu ni sieltä rupes paljastuu uusia piirteitä mitä en ois voinu oikeesti kuvitellakkaan :D luulen että emmasta on tullu luonteeltaan paljon kovapäisempi mun kanssa koska ennen se oli semmone kiltti ja ei ehkä aina osannu sanoo ei vaikka mieli ois tehny , mutta nyt se kyllä sanoo suoraa mitä aattelee ! ja helvetin hyvä nii :) 

Noh , emman luonteesta enemmän . Se on pohjimmiltaan tosi tosi tosi kiltti , sympaattine , ujo ja sellane , ömmmm , löhöskelijä , hitto mikä sana :D mutta siis emma tykkää olla kotona , kattoo vaikka jotai leffaa ja syyä vähä herkkuja . eli ihan erilaine ku minä . Mä oisin aina valmis leuhottaa ympäri kyliä yömyöhää ja en tykkää yhtään vaan olla ja möllöttää , se jos joku on tylsää , mutta emma on löytäny musta sellasta löhööjä piirrettäkin , tai no sen kanssa tulee aika paljon vaa oltua tekemättä mitään , mutta voin helposti myöntää että en ikinä pystyis esim perjantai iltaa vaan olee jos en ois tutustunu emmaa . Mun mielestä me muutenki oltiin ja ehkä ollaan vieläkin ihan eri maailmoista eikä meistä ois voinu ikinä kuvitella tulevan näin hyviä kavereita mutta mitenkäs kävikään . Tosi moni muuki on ihmetelly sitä miten ollaan kavereita ku vaikutetaa nii erilaisilta , mutta mä en ainakaa vois enää kuvitella että emmaa ei olis mun elämässä , oon niin monessa asiassa tukeutunu emmaan että ei tulis mitää jos sitä ei olis . ei siitä sen enempää , Emma on best <3 

tässä meijän lemppari biisuja :D tai no semmosia ainaki mitkä ollaan kulutettu ja raiskattu pahasti :D





emma sillo ku tutustuttii
ja tässä sillee nykyää , yllytin sitä vähä värjää sen vaaleeta tukkaa ,
heheee :D 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti